Update 11 februari 2018
zondag 11 februari 2018We hebben weer feedback van jullie verwerkt! En natuurlijk hebben we zelf ook nog een paar kleine slimmigheidjes bedacht. Het betreft een kleine update, dus er zijn geen zaken integraal veranderd. Wat wel veranderd is:
Timesheet Pro
Met name klanten die gebruik maken van ons flagship product, hebben gevraagd om betere filters voor het uitsplitsen van projecten die over tijd zijn of een urenoverschrijding hebben. Ook werd gevraagd om een eenvoudig overzicht op het dashboard om snel de geboekte uren te kunnen controleren per werknemer.
- Projectfilter op urenoverschrijding
- Projectfilter op uitloop (einddatum)
- Eenvoudig overzicht op basis van weeknummers met geboekte uren per werknemer, op het dashboard
- Cosmetische verbeteringen: de software ziet er vanaf vandaag meer "2.0" uit
Timesheet Basic
We hebben besloten om alle functies uit Timesheet Pro ook in Timesheet Basic te integreren.
- Projectfilter op urenoverschrijding
- Projectfilter op uitloop (einddatum)
- Eenvoudig overzicht op basis van weeknummers met geboekte uren per werknemer, op het dashboard
- Cosmetische verbeteringen: de software ziet er vanaf vandaag meer "2.0" uit
Timesheet Free
Voor Timesheet Free hebben de filters en medewerkersoverzicht weinig tot geen zin. Er is immers maar één gebruiker en met een maximum van 30 projecten is het overzicht eenvoudig te behouden. Hierdoor is de update hier gebleven bij de cosmetische aanpassingen
- Cosmetische verbeteringen: de software ziet er vanaf vandaag meer "2.0" uit
Waarom TimeTick?
- Geschikt voor kantoren & werkplaatsen
- Inzicht in uren én overuren
- Real-time inzicht in al uw projecten
- Volledig in te richten naar uw bedrijf
Onze urenregistratie software
- Volledige Excel-exports voor eigen statistieken
- Ieder uur automatische back-ups
- Gehost in Nederland onder Nederlandse/Europese wetgeving
MEER INFORMATIE

Reageren?