Blog overzicht
Update 24 november 2017
vrijdag 24 november 2017In de nacht van 23 op 24 november 2017 hebben wij een update uitgevoerd in onze software. In deze update hebben we een aantal zaken toegevoegd en verbeterd.
Updates
- Het pakket is cosmetisch aangepakt en ziet er beter uit dan ooit
- Het gebruiken van todo-items is handiger geworden en kan nu via het dashboard
- De weeklijsten met projecten hebben een prominentere plek op het dashboard gekregen
- Bij het toevoegen van todo-items en urenregistraties kan nu gekozen worden voor Klant, Project en Milestone
- Vanuit het gebruikersbeheer kunt u nieuwe wachtwoorden maken en automatisch verzenden
- Bij nieuwe gebruikers wordt in het overzicht aangegeven of zij wel of geen wachtwoord hebben ontvangen
- U kunt nu eerst gebruikers aanmaken en pas daarna de wachtwoorden verzenden
- Bij het invoeren van urenregistraties of todo-items wordt automatisch het laatste project onthouden
- De laatste zoekopdracht in het projectoverzicht wordt automatisch onthouden
- De todo-functionaliteit is omgezet in een module die aan en uitgezet kan worden
Bugfixes
- De rechten van medewerkers zijn aangepast, nadat bleek dat zij per abuis projecten konden aanmaken
- Medewerkers kunnen niet meer de ingecalculeerde uren van anderen zien, tenzij zij projectleider zijn van het betreffende project of een hoger autorisatieniveau hebben dan projectleider (manager of beheerder)
- In het managementgedeelte werden bij Inzicht -> Projectoverzicht ook "verwijderde" projecten nog getoond, dit is nu opgelost.
Waarom TimeTick?
- Geschikt voor kantoren & werkplaatsen
- Inzicht in uren én overuren
- Real-time inzicht in al uw projecten
- Volledig in te richten naar uw bedrijf
Onze urenregistratie software
- Volledige Excel-exports voor eigen statistieken
- Ieder uur automatische back-ups
- Gehost in Nederland onder Nederlandse/Europese wetgeving
MEER INFORMATIE
